СБУ та «Укрпошта» презентували марку, присвячену спецоперації «Павутина»

Служба безпеки України разом з «Укрпоштою» провели урочисте погашення нової поштової марки, створеної на честь унікальної операції «Павутина». Про ц повідомила пресслужба СБУ.
У заході взяв участь керівник СБУ Василь Малюк. Він підкреслив, що марка символізує здатність Служби завдавати ударів по ворогу навіть за тисячі кілометрів від України:
«“Павутина” вже стала однією з візитівок СБУ. Це унікальна багатоетапна операція – симбіоз агентурної і технічної складової».
Тираж марки становить 300 тисяч примірників. Разом із нею випустили конверт «Перший день», художню картку та презентаційну папку.
Передісторія
Унікальну операцію «Павутина» СБУ провела 1 червня, одночасно уразивши FPV-дронами відразу чотири російські аеродроми, де базується стратегічна авіація.
Всі безпілотники були сховані у мобільні будиночки, які спеціально привезли на територію РФ. У день атаки FPV-дрони вилетіли з дахів цих будиночків, які якраз перевозили вантажівками.
Для цього українська спецслужба створила на території Росії приховану логістичну компанію у Челябінську.
Завдяки успішній спецоперації СБУ уражено 34% носіїв крилатих ракет. Збитки від атаки по російських бомбардувальниках спецслужба оцінює у 7 мільярдів доларів.
Голова СБУ Василь Малюк, коментуючи цю успішну спецоперацію, заявив, що це є реальною демілітаризацією Росії та ляпасом по «могутності й терористичній сутності РФ».
Зі свого боку президент Володимир Зеленський говорив, що «Павутину» Україна провела самостійно, без допомоги міжнародних партнерів.
Джерело: Інформаційна агенція «ЛЬВІВСЬКИЙ ПОРТАЛ»
2025-09-06 15:26:00