Київстар оновив 100% батарей Домашнього Інтернету в 9 містах Львівської області

Компанія повністю завершила модернізацію джерел резервного живлення мережі Домашнього Інтернету у Львові, Винниках, Дрогобичі, Жовклі, Новоярівську, Сокалі, Стебнику, Трускавці та Шептицькому. Тепер абоненти цих міст можуть залишатися на зв’язку до 12 годин навіть під час вимкнень електроенергії. Це стало можливим завдяки встановленню сучасних LiFePO4-акумуляторів.
Нові акумулятори мають численні переваги: вони швидко заряджаються під час планових вимкнень світла, що дозволяє оперативно підтримувати роботу мережі, а також відзначаються стійкістю до перегріву й коротких замикань. Це особливо актуально для умов експлуатації в під’їздах багатоповерхівок. Батареї попереднього покоління втрачали ефективність швидше через постійне навантаження від частих і тривалих відключень. Саме тому компанія вирішила повністю перейти на новітні та довговічніші LiFePO4.
Цей проєкт є частиною загальнонаціональної програми енергонезалежності компанії. Загальні інвестиції у енергостійкість мережі Домашній Інтернет, починаючи з 2022 року, склали понад 430 млн.
Одним із головних викликів для забезпечення енергорезильєнтності послуги Домашній Інтернет стала закупівля обладнання в умовах дефіциту на ринку. В Україні постачальники не могли оперативно забезпечити необхідні обсяги обладнання, тож компанія була змушена замовляти його за кордоном. Через масштаб замовлення закупівля ускладнилася і на міжнародному ринку, через що контракти було розподілено між кількома іноземними виробниками, що дозволило забезпечити новими батареями всіх абонентів послуги Домашній Інтернет у дев’яти містах на Львівщині.
«Команда фахівців Київстар одночасно працювала в різних містах області, щоб гарантувати стабільну роботу мережі Домашнього Інтернету навіть під час тривалих відключень електроенергії. Проєкт із встановлення резервного живлення охоплював усі ключові етапи — від закупівлі й логістики обладнання до його монтажу та налаштування. Завдяки цій комплексній роботі абоненти можуть залишатися на зв’язку навіть за найскладніших обставин», — розповідає Владислав Угрунчук, фахівець з технічної підтримки Київстар у північному регіоні.
Це рішення — не просто стратегічний крок для покращення якості послуг, а й важливий внесок у стійкість міської інфраструктури. Адже доступ до інтернету в критичних ситуаціях означає можливість отримати актуальну інформацію, викликати допомогу та залишатися на зв’язку з рідними.
Перевірити доступність послуг за своєю адресою можна у Чат-боті послуги Домашній Інтернет від Київстар, за номером 460 з мобільного Київстар або 0 800 300 460 з інших мереж.
Крім того, Київстар має найбільшу гігабітну мережу в Україні, яка надає абонентам доступ до інтернету на швидкості до 1 Гбіт/с, що вдесятеро перевищує стандартний показник у 100 Мбіт/с.
Джерело: Інформаційна агенція «ЛЬВІВСЬКИЙ ПОРТАЛ»
2025-08-20 15:04:00