Львівський портал

В мерії придумали, як збудувати перший у Львові перехоплюючий паркінг

Перший у Львові перехоплюючий паркінг, про який посадовці Львівської міськради говорять щонайменше шостий рік поспіль, таки збудують. Але за кошти забудовника житлового комплексу, що буде розташований неподалік. Про це повідомляє Львівський портал.

На засіданні 18 березня виконавчий комітет Львівської міськради надав ЛКП «Львівавтодор» функцій замовника на облаштування перехоплюючого паркінгу разом із хідником, велодоріжкою та іншою необхідною технічною інфраструктурою на вул. Стрийській. Це досить технічне рішення, але воно дає старт наступним процедурам, необхідним для реалізації проєкту.

У документі визначено, що всі витрати, пов’язані з цим будівництвом, бере на себе ТзОВ «Простір Плюс» – підприємство, яке будує житловий комплекс біля «Арени Львів» на вул. Стрийській. На початку 2024 року, коли Львівська міськрада видавала на це містобудівну документацію, забудовник обіцяв, що профінансує облаштування перехоплюючого паркінгу у цьому районі.

ЛКП «Львівавтодор» має укласти відповідні договори зі згаданою фірмою, а по завершенню будівництва об’єкт має прийняти на баланс. Тобто перехоплюючий паркінг буде у комунальній власності. Завершити всі роботи хочуть до 1 грудня 2025 року.

Попередньо було відомо, що перехоплюючий паркінг на вул. Стрийській мерія хотіла б звести якраз біля «Арени Львів». Його місткість мала б становити 1200 машиномісць.

Згідно з даними аналітичної системи YouControl, ТзОВ «Простір Плюс» існує у Львові з 2011 року і займається нерухомістю. Кінцевими бенефіціарами фірми є львів’яни Наталія Олійник, Іван Кіцила та Ярослав Олійник.

Відомо, що Наталія Олійник та Іван Кіцила фігурували в скандалі про обман покупців на будівництві ЖК на вул. Тернопільській. А у 2023 році Львівська мерія відсудила в іншої фірми Ярослава Олійника 1,4 млн боргу за оренду землі.

Передісторія

Про необхідність навести лад із хаотичним паркуванням у Львові говорять вже роками. У 2019 році виконком Львівської міськради затвердив Концепцію розвитку громадського транспорту та паркування приватного транспорту, в якій якраз згадували про доцільність створення перехоплюючих паркінгів. Проте ця ідея залишилась суто на папері.

У 2020-му цю тему підняв й активно розвивав бізнесмен Ігор Васюник, балотуючись у мери Львова. Перехоплюючі парковки з різних заїздів у місто були частиною його масштабної транспортної стратегії.

Примітно, що невдовзі місто втілило ще два пункти «Стратегії розвитку Львова до 2030 року» Васюника. Це вода без хлору, а також університет для пенсіонерів.

Наприкінці 2024 року мерія визначила шість локацій, де у Львові у перспективі хочуть збудувати перехоплюючі паркінги та супутню інфраструктуру. Всі вони знаходитимуться на околицях міста, адже за задумом тут люди мали б залишати своє авто й пересідати на громадський чи інший транспорт, щоб їхати далі.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Джерело: Інформаційна агенція «ЛЬВІВСЬКИЙ ПОРТАЛ»
2025-03-18 17:20:00