Тест-драйв Toyota RAV4 GR Sport: особливості версії та ціна в Україні
У нас на тест-драйві побувала спортивна версія Toyota RAV4 у комплектації GR Sport. Нумо дізнаватися, що особливого є у дизайні, інтер’єрі, техніці GR Sport та скільки вона коштує в Україні.
Дизайн Toyota RAV4 GR Sport
Toyota RAV4 GR Sport можна впізнати за двоколірним кузовом, особливими колісними дисками 19 дюймів, чорною радіаторною решіткою та чорним, глянцевим пластиком по контуру автомобіля.
Окрім цього, на кузові присутні й логотипи GR Sport. Загалом GR Sport – це намагання оновити Toyota RAV4 і кардинально нічого не змінювати.
Це більше про дизайн, інтер’єр та емоції, якими хочуть зачепити дизайнери Toyota. І ось зовні, як на мене, змін не надто багато, щоб спонукати до емоцій. Версія GR Sport не надто виділяється на фоні звичайної Toyota RAV4, проте, може, в цьому й був якийсь задум.
А ось інтер’єр дійсно дещо цікавіший та привабливіший, тому давайте детальніше про нього.
Салон Toyota RAV4 GR Sport
Перша особливість GR Sport – спортивні передні сидіння з екошкіри та алькантари, з яскраво вираженою бічною та додатковою плечовою підтримкою.
Мають крутий вигляд, та й за відчуттями максимально зручні. В салоні ви також знайдете логотипи GR Sport, зокрема на кермі та інтегрованому підголівнику.
Особливостями GR Sport є й те, що в цій комплектації у Toyota RAV4 з’явилася повністю цифрова панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма. Є кілька варіантів відображення, картинка якісна, меню зрозуміле та доступне.
Також оновилась й мультимедійна система, яка відтепер з сенсорним екраном діагоналлю 10,5 дюйма. Працює швидко, без затримок, є Apple CarPlay, бездротова зарядка та й загалом нічого не бракує. Ну, хіба що промальовка меню могла б бути трохи цікавішою, як на мене. Але це стосується загалом особливості мультимедіа Toyotа, а не саме Toyota RAV4 чи GR Sport.
До того ж мультимедіа та приладова панель – радше планове оновлення, ніж особливість саме GR Sport.
Є підігріви сидінь, керма та клімат-контроль. Особливість GR Sport – відсутність можливості замовити вентиляцію сидінь, адже шкірзам у комбінації з алькантарою унеможливлює таку опцію.
У всьому іншому – в салоні практично без змін. Все, як у Toyota RAV4, яких на наших дорогах чимало і які не квапляться здавати лідерські позиції на світових ринках.
Салон просторий, кут нахилу спинки заднього ряду регулюється, є підлокітник, проте немає підігрівів сидінь та окремого блоку клімат-контролю.
Багажник пристойний – об’єм 580 л, та є електропривід дверцят.
Техніка Toyota RAV4 GR Sport
Toyota RAV4 GR Sport доступна лише у найпотужніших версіях з гібридною силовою установкою з 2,5-л бензиновим двигуном та двома електромоторами. Загальна потужність системи становить 222 к. с./164 кВт.
Як КПП в Toyota RAV4 GR Sport виступає електромеханічний варіатор e-CVT.
Виробник ставить акцент на тому, що в Toyota RAV4 GR Sport змінена підвіска, пружини якої стали жорсткішими, щоб вказати на маневровість та відгук. Якщо чесно, то кардинальної різниці я не відчув, проте повіримо японцям на слово.
Якщо говорити про споживання палива Toyota RAV4 GR Sport, то показник у місті в мене був близько 7,5 л на 100 км, а поза містом — в рамках 5,5 л.
Toyota RAV4 GR Sport приємна у водінні, комфортна та така, до якої швидко звикають, а кількість їх у будь-якому місті – цьому яскравий показник.
У Toyota RAV4 GR Sport, звісно, видозмінена підвіска, проте GR Sport – це більше про дизайн, інтер’єр та комплектацію, а не про кардинальні зміни в техніці.
Скільки коштує Toyota RAV4 GR Sport
Повнопривідний кросовер Toyota RAV4 GR Sport Hybrid з силовою установкою 2,5 л (222 к.с./164 кВт) коштуватиме 2 075 200 грн.
Підсумок
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Toyota RAV4 GR Sport – це про додаткову комплектацію для поціновувачів RAV4 та Toyota. Цікавий салон, нотки спорту у зовнішності, акцент на змінах у підвісці – все про GR Sport. Японцям вдалося змінити все, не змінюючи нічого. І вдалося доволі непогано, як на мене. Проте, вирішувати, як завжди, вам.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-12-06 10:15:00