Рекорд для Netflix: Гру в кальмара подивилися 330 млн разів до виходу 2 сезону
Серіал Гра в Кальмара від Netflix став ще популярнішим напередодні виходу другого сезону. Першу добірку серій уже подивилися 330 млн глядачів.
Гру в кальмара подивилися 330 млн осіб
За даними Netflix, загалом на перегляд першого сезону було витрачено понад 2,8 млрд годин. Стримінгова платформа називає південнокорейський проєкт найочікуванішим у 2024 році.
Прем’єра другого сезону Гри в кальмара відбудеться 26 грудня, і від початку місяця популярність перших серій зросла на 60%.
Режисер і сценарист серіалу Хван Дон Хек заявив, що не планував знімати продовження через складність створення сюжету і продюсування. Однак величезний успіх його роботи надихнув і мотивував його взятися за ручку і продовжити свою справу.
До речі, як просування серіалу, Netflix випустить гру Squid Game Experience для тих, хто хоче себе випробувати. Поки що оцінити свою удачу можна в Нью-Йорку і Мадриді.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Раніше режисер Гри в кальмара розкрив частину сюжету продовження – очікувано, історія відбуватиметься навколо головного героя з перших серій, Сон Гі Хуна. Переможець смертельних випробувань відмовився від щасливого і багатого життя, щоб покласти край небезпечним випробуванням.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-12-04 15:02:00