Україна і світ

Учені з’ясували негативний вплив екранного часу на розвиток дітей

Дослідження японських учених показало, що більша кількість екранного часу пов’язана із затримкою розвитку в дітей.

Згідно з результатами, опублікованими в Журналі Американської медичної асоціації педіатрії, у однорічних дітей, які проводили перед екраном більше ніж чотири години на день, відмічалися затримки в розвитку навичок спілкування у віці 2 і 4 років.

Водночас, як зазначив психолог розвитку з Єльського центру вивчення дітей Девід Дж. Левкович, особисте спілкування батьків із дитиною має вирішальне значення для надання немовлятам багатого набору інформації.

– Цього не відбувається, коли ви дивитеся на екран, – сказав він, додавши, що результати дослідження його не здивували.

Повідомляється, що японські вчені отримували відомості на основі анкет, які були роздані батькам майже 8000 маленьких дітей.

Автори дослідження зазначили, що під час експерименту не було зроблено відмінність між екранним часом, який був призначений для навчання, і екранним часом, більш орієнтованим на розвагу.

Науковці додали, що майбутні дослідження мають вивчити цей аспект.

При цьому Левкович зазначив, що просити батьків обмежувати час перед екраном своїм дітям було б нереально.

– Жоден батько не став би це слухати. Просто цього має бути в міру. З великою дозою реальної соціальної взаємодії, – наголосив психолог.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-08-22 11:33:31