Україна і світ

Який препарат від хвороб кишечника може спричинити розвиток раку

Який препарат від хвороб кишечника може спричинити розвиток раку

Відомий препарат “Азатіоприн”, який приймають при захворюваннях кишківника, може викликати появу раку шкіри.

Такий вплив препарату виявила група наукових фахівців з Університету Данді, Лондонського університету королеви Марії та Інституту Сенгера, повідомив EurekАlert!

“Азатіоприн” активно застосовують для терапії запальних захворювань кишечника, артриту, васкуліту (запальне ураження стінки кровоносних судин).

Під час дослідження науковці з’ясували, що використання “Азатіоприну” призводить до підвищених фоточутливості і ризику мутацій клітин шкіри, що призводять до появи плоскоклітинної карциноми – злоякісної пухлини з епітеліальної тканини.

Тож якщо хворий приймає даний препарат, необхідно проходити додаткові огляди, які б дозволили вчасно діагностувати наявні вогнища ураження.

А ще людям з кишковими хворобами і артритом важливо ретельніше дбати про захист від сонця. Зв’язок “Азатіоприну” з онкозахворюванням потребує ще додаткових досліджень.

Більше новин, що стосуються лікування різноманітних захворювань, медицини в Україні, здорового способу життя та харчування, вагітності та пологів, відкриттів у сфері медицини та багато іншого – читайте у розділі Здоров’я.

Джерело Телеканал новини «24»
13.09.2018
ПОДІЛИТИСЬ НОВИНОЮ:

Close