Україна і світ

Альона Дегрік про додаток для шопінга в Instagram

Експерт впевнена: багато глобальних компанії вже давно націлені на мінімальне розсіювання уваги на безліч платіжних методів, вважаючи за краще створювати свій.

Альона Дегрік про додаток для шопінга в Instagram

Минулого тижня стало відомо, що популярна соціальна мережа Instagram, яка орієнтує на візуальний контент, розробляє окремий додаток, в якому користувачі зможуть займатися виключно шопінг на акаунтах улюблених брендів.

Навіщо найбільш активно розвивається соціальна мережа, яка ризикує перетворити facebook на другорядний бізнес (нагадаємо, в квітні 2012 року Facebook купив тоді ще стартап Instagram за $ 1 млрд), створює окреме додатки – відповідає Альона Дегрік ), глава платіжної компанії LeoGaming (ФК Леогеймінг пий) і автор популярного блогу про платежі In Fintech We Trust.

-Instagram активно освоює платіжні функції, даючи брендам все менше можливості відводити потенційних клієнтів з стрічки соціальної мережі на той чи інший сайти. Стратегія їх розвитку передбачає створення власної платіжної екосистеми – саме для цього Інста створила можливість оплат всередині основного додатки, про що я не так давно розповідала у своєму  блозі. Тепер практично всі користувачі можуть додати в додаток банківську карту і здійснювати транзакції без постійного введення даних. Створюючи IG Shopping, керівництво виводить контент і можливості брендів для просування / продажу товарів і послуг на абсолютно новий рівень – зазначила Дегрік Альона.

Експерт впевнена: багато глобальних компанії вже давно націлені на мінімальне розсіювання уваги на безліч платіжних методів, вважаючи за краще створювати свій. Альона Дегрік вважає, що він буде володіти максимальним рівнем довіри з боку користувачів.

– Міжнародні бізнес-гранди ставлять перед собою амбітне завдання – створювати замкнуті ланцюжки комерційного взаємодії зі споживачем. Для цього вони запускають свої інноваційні нішеві ЗМІ, власні електронні гаманці для розрахунків – як, наприклад, Uber Cash або Смарт-Гроші Київстар – або відтворюють принцип маркетплейса всередині соціальної мережі. Це очевидний тренд fintech-галузі, який неможливо ігнорувати – підкреслила Альона Дегрік.

За словами спікера, ми будемо бачити подібні рішення від інших капітанів бізнесу, але ніде це не буде помітно так сильно, як в Інста, адже соцмережа охоплює як beauty-сферу, так і рітейл, де підкреслено виражено поняття емоційної покупки. Дегрік Альона радить уважно стежити за розвитком інших глобальних компаній в цьому напрямку.

Джерело ФАКТИ. ICTV
14.09.2018
ПОДІЛИТИСЬ НОВИНОЮ:

Close